pondelok 10. novembra 2014

Cupcake

Sladké pokušenie menom Cupcake.
Veľmi jednoduché koláčiky, ktoré priam čakajú na Vašu kreativitu :) 


Na Vianoce som dostala od môjho brata a budúcej švagrinky :) knihu z ich tripu po Londýne...je to kniha s názvom 10,000 Cupcake (Susanna Tee)

Čuduj sa svete, až teraz som sa odhodlala na pečenie týchto maličkých a chutných koláčikov. 
Listovala som veľmi dlho, kým som našla ten správny a inšpirovala som sa cestom. 

Základ tvorí cesto: (12 cupcake)
  • 100g fresh / mrazené bobuľovité ovocie 
  • 115g nesolené maslo (ja som si rozdelila pomer masla a kokosového oleja)
  • 4 PL trstinového cukru 
  • 2 vajcia 
  • 175g múky (použila som pohánkovú a špaldovú hladkú)
  • 2 ČL prášku do pečiva 
Krém: 
  • 125g smotanového syra (dala som prednosť philadelphii) 
  • 50g masla
  • 2 PL agave / med na dosladenie 
  • 60-70g fresh / mrazené ovocie (bobuľovité)
Postup je viac než jednoduchý :) Maslo, trstinový cukor som najprv osobitne a ručne premiešala, aby sa spojili. Potom  pridajte vajíčka a všetko spolu prepiešajte. Moja veľká pomoc bol Turbo mixér Eta (Old school is cool) :) 
Postupne pridávate múku a mixujete. Na koniec pridajte prášok do pečiva a ešte raz premiešajte. 


Do formy na cupcake položte papierové košíčky a každý jeden naplňte cca 2 PL cesta. 
Pečieme pri 18st. a približne 20-25 minút. 


Počas pečenia si pripravíme krém. Ovocie spolu s medom / agave (polovica sladidla) varíme v hrnci, až kým nedosiahne tekutú podobu. Syr premiešame s maslom a pridáme ostatné sladidlo. Keď sú cupcakes ready, natrieme ich najprv syrom a potom do stredu pridáme 1 ČL ovocia, ktoré rozotrieme, resp. prepojíme chute spolu so syrom. 


A poklad je na svete! 
Prajem dobrú  chuť :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára